fredag 22 mars 2013

Vårat sortiment

Nu ska vi äntligen avslöja hur sortimentet kommer att se ut i PopUp-shoppen!

Kryddväxter

Citrontimjan, 'Dooney Valley'
Salvia tricolor
Oregano
Basilikamynta
Chokladmynta
Persilja
Stevia

Sätt - Potatis

Blue Congo
Rosamunda
Timo
Pito
Mandelpotatis/Puikula

Sätt - Lök

Grönsaks plantor

Kålrabbi
Vitkål 'Andor'
Blomkål
Boccoli
Jättelök 'Exhibition'
Purjolök 'Haldor'
Zuccini 'Ambassador'
Frilandsgurka 'Adam' och 'F.1'
Sallatskranskrage (Chrysantemum)

Frön

Romansallad 'Quintus'
Röd Ekbladssallad 'Prunairz'
Isbergsallad 'Diamantinas'
Strävsarepta 'Red Giant'
Italiensk Rucola
Sallatskranskrage (Chrysantemum)

Majrova 'White ball'
Polkabeta
Morot 'Roxanne'


OBS!
Vi har inte mottagit alla våra beställda produkter ännu. Ifall något ändrar så uppdaterar jag denna lista, så det kan löna sig att checka den igen senare!

Vi kommer även att tillverka skyltar till köksträdgården!
De kommer att bli svart-vita. Mer info om dem senare.



Hälsningar 
Grow Green gänget!

2 kommentarer:

Sandra i sagarden sa...

Härligt! Nu kan jag planera vilka frön jag ska beställa efter själv, och vad jag kan ta via er :) och ni har sådana mängder att det räcker till alla turneplatser? ;) jag är en besvärlig kund, jag vet.

Drömgården sa...

Sandra, tror nog att det ska räcka ;)
H. Grow Green